środa, 26 grudnia 2012

Świąteczne prezenty i przysmaki

No i już prawie po Świętach. Grzanka - po początkowej fascynacji choinką i światełkami na oknie - postanowiła Święta zignorować. 


Podczas Wigilii spała pod łóżkiem i przyszła do nas tylko na chwilę, żeby powąchać świeczkę i sprawdzić, czy mamy dla niej coś dobrego do jedzenia :)
Nową miską, którą dostała w prezencie, nie była zachwycona. Pomyślałam, że dla kota to nie jest nic ciekawego - pusta miska. Dlatego specjalnie do kompletu upiekłam dla niej makrelowe chrupki. Okazało się jednak, że Grzanka woli swoją zwykłą karmę... :(


Gdyby jednak ktoś chciał zaryzykować i sprawić swoim kotom niespodziankę w postaci własnoręcznie zrobionych chrupek z makrelą w środku, podaję przepis: 

Składniki:
115 g makreli w puszce
120 g bułki tartej
2 łyżki oleju
2 ubite jajka

Wykonanie:
Odsączoną makrelę rozgnieść widelcem na małe kawałki i wymieszać z pozostałymi składnikami. Z powstałej masy uformować chrupki i ułożyć je na posmarowanej tłuszczem blasze. Piec 8 minut w temperaturze 180 st. C.

5 komentarzy:

  1. A karteczka ode mnie dotarła ?


    Przepisik wykorzystam zobaczymy co moje maluchy powiedzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, dziękuję serdecznie! W tym przedświątecznym zamieszaniu nawet zapomniałam podziękować :( No i zawaliłam i w tym roku nie wysłałam nikomu świątecznej kartki. Jak się zorientowałam to było już za późno :(

      Usuń
    2. Super, że dotarła :) a co do kartek masz wielkanoc przed sobą a Royal Mail zawsze ma ulotki do kiedy nalezy wysyłać kartki by dotarły przed świętami :) to tak na przyszłość :) w tym roku do Polski był termibn 10 grudnia by dotarły na 100 % przed świętami

      Usuń
    3. No to na Wielkanoc postaram się zdążyć na czas :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie wpadłam na to, by piec kotu ciasteczka :D

    OdpowiedzUsuń