poniedziałek, 31 grudnia 2012

2012 rok w skrócie

Rok się kończy, więc wypada zrobić podsumowanie - kocie i nie tylko. Najpierw kocie:
W naszym krakowskim domu gościliśmy siedem tymczasów, choć oczywiście przewinęło się przez nasze mieszkanie dużo więcej kotów - czasem tylko na kilka dni w drodze do innego domu tymczasowego, a czasem w oczekiwaniu na sterylkę i wypuszczenie na wolność :)


Ostatecznie jednak została nam tylko Grzaneczka, która niestety trochę chorowała - najpierw miała alergię, a potem wykryto u niej astmę. Na szczęście nie wygląda to bardzo poważnie i kicia dokazuje tak, jak zawsze :)


Musieliśmy się również pożegnać z dwoma znajomymi futrami - Atmosem i Puszkiem :(


Jeśli chodzi o podsumowanie niekocie, to najważniejszym wydarzeniem była przeprowadzka do Londynu, gdzie całkiem niespodziewanie zostałam kwiaciarką i trochę bardziej spodziewanie - petsitterką.


Poza tym w 2012 roku trochę udało nam się pojeździć po świecie. Byliśmy w Pradze (po raz niewiadomoktóry ;)), w Rzymie, w polskich górach, w Wielkiej Brytanii (na wycieczce i na stałe), w Portugalii... Udało nam się także spełnić moje marzenie o wyjeździe do Yellowstone i marzenie Adama o zwiedzeniu Nowego Jorku.


Widzieliśmy kilka dobrych filmów, przeczytaliśmy po kilka ciekawych książek, a mi nawet udało się wybrać na koncert Manu Chao :)
Ogólnie muszę przyznać, że jestem zadowolona z tego, jak było. Mam nadzieję, że w 2013 roku będzie nam się równie dobrze (a może nawet lepiej) powodzić. Postanowienia też już jakieś mam, ale nie będę ich zdradzać. Jeśli mi się uda je zrealizować, to się pochwalę ;)


A na koniec życzymy Wam (i sobie też ;)) udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Raoku! :)

6 komentarzy:

  1. Jak to dobrze, że są na świecie ludzie zadowoleni z mijającego roku i którym marzenia się spełniają.Pozwala mi to wierzyć,że może i ja kiedyś będę mogła tak pomyśleć.Pozdrawiam serdecznie i oby tak dalej!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę zadowolenia z 2013 roku. Niech przyniesie spełnienie marzeń :)

      Usuń
  2. Oooo to dużo się u Was działo , oby w następnym 2013 nie mniej, ale samych pozytywnych zdarzeń.
    Zdrówka życzę głównie Grzaneczce :-)))
    Wspaniałego życia :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      2013 rok też zapowiada się ciekawie :)
      A zdrowie Grzaneczce się przyda, bo ostatnio znowu zaczęły jej się ataki astmy :(

      Usuń
  3. Nadrobiłam, nadrobiłam ;) Zaległości nadrobiłam oczywiście ;)
    Cieszę się, że z Grzanką jest dobrze. Miło również przeczytać, że są jeszcze ludzie zadowoleni z życia, którzy nie tylko oczekują, ale również dają dużo od siebie ;)
    Mam nadzieję, że rok 2013 zapowiada się równie ciekawie, a Wam i Grzance życzę wspaniałości, zdrowia i sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i również życzymy wspaniałego roku :)

      Usuń