sobota, 24 grudnia 2011

Wesołych Świąt!

Cześć, tu Neska! 
Bardzo mi się podobają te Święta w domu tymczasowym (choć niektórzy mówią, że w domu stałym by były jeszcze fajniejsze), więc poprosiłam Grzankę, żeby pozwoliła mi w imieniu wszystkich mieszkańców Grzankowa Wam złożyć życzenia. 
Życzę Wam wesołych Świąt, dużo ładnych zabawek pod choinką, smacznego jedzonka, dobrej zabawy, ciekawej książki do poczytania i kawy do wypicia (może być neska) i mruczącego kota na kolanach (a jak nie macie kota to możecie mnie przygarnąć zaraz po Świętach to Wam pomruczę w nowym roku! No chyba, że mnie nie lubicie).
Neska


My oczywiście również wszystkim, którzy na naszego bloga zaglądają, oglądają go, przeglądają, czytają, podczytują, komentują, obserwują i bywają na nim, życzymy udanych Świąt! :)
Grzanka, Asia, Adam, Maitai i Migotka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz